|
Post by Ida on May 17, 2016 16:22:53 GMT 2
- Oi ei voimia Aurelia! Ehdin huutaa tytön perään. Tuijotin surullisesti, kuinka Aurelia hiukset hulmuten katosi paikalta. Pöydässä vallitsi jotenkin surullinen tunnelma, ja yritin kevittää tunnelmaa ainakin jotenkin. - Jaksaako kukaan syödä mun viimeisen pizzan palasen pois?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 17, 2016 16:27:21 GMT 2
Aurelia hyppäsi ulos pöydästä, ja sanoi joutuvansa lähtemään, sillä hänen mummonsa oli joutunut sairaalaan. - Voi ei, toivottavasti sille ei mitään vakavaa sattunut ja se paranee. Voimia täältäki! sanoin, mutta Aurelia oli jo melkein ehtinyt kuuloetäisyyden päähän Raxin hälystä. - Harmi, nyt meidän shoppailureissu ei mennyt ihan niinkun piti, mutisin ja haukkaisin viimeisen palan pizzastani. - Ei kiitti, Ida. Mä oon ihan täynnä. Nyt pitää hetki sulatella, et voi hakee lisää.
|
|
|
Post by Theo on May 17, 2016 16:35:40 GMT 2
Ida tarjoili viimeistä pizzanpalastaan Aurelian lähdettyä. - Ei kiitti, oon itekkin ihan täynnä. Ja ei menny shoppailureissu ihan niin hyvin... Meiän on kuitenki pakko käydä siellä varustekaupas ko tarviin uudet kannusremmit.
|
|
|
Post by Ida on May 17, 2016 16:39:41 GMT 2
Ruoka ei enää ilmeisesti maistunut kenellekään meistä. Vaitonaisena kävin lajittelemassa roskani ja palasin takaisin pöydän vierelle. - Mä voisin käydä vessassa, jos te vahditte mun tavaroita sinä aikana?
|
|
|
Post by Theo on May 17, 2016 16:44:17 GMT 2
- Joo mä voin vahtii sun tavaroita, sanoin Idalle tämän ilmoittaessa käyvänsä vessansa.
|
|