Jem
Tuttu kävijä
© Dom Biddulph
|
Post by Jem on May 16, 2016 20:49:51 GMT 2
- Etin ensin avaimia ties mistä ja parkkipaikkaa ikuisuuden, virnistin Aurelialle joka uteli missä viivyin. Ida oli jo lähtenyt kävelemään Raxin suuntaan ja lähdin harppomaan muun porukan perään.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 16, 2016 20:49:54 GMT 2
Me lähdettiin ameeban muotoisessa lössissä marssimaan liukuportaat ylös ja sitä kautta Raxia etsimään. Iidan johdatteli meidät ihmisvirtojen halki, kun minä keskityin metsästämään Raxin tuttua kylttiä katseellani kaikkien vastekauppojen ja koruliikkeiden joukosta.
|
|
|
Post by Ida on May 16, 2016 20:52:37 GMT 2
Johdin kaverini Raxille, ja huomasin paikan olevan piukassa ihmisistä. Miksi kaikkien piti olla samaan aikaan syömässä? - Ei muuta kuin jonon perälle, tuumasin ja menin seisomaan edellä olevan körilään taakse.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 16, 2016 20:55:16 GMT 2
Raxissa oli aivan tuhottomasti porukkaa, mutta meidän ei auttanut muuta kuin painua jonon perälle. Säntäsin tiukasti jonoon Iidan jälkeen. - Ööö, riittääköhän meille edes pöytiä? Pitäs saada joku iso.
|
|
Jem
Tuttu kävijä
© Dom Biddulph
|
Post by Jem on May 16, 2016 20:57:27 GMT 2
- Ei ne kaikki ehkä koko iltaa käytä syömiseen, mietin ääneen katsoessani ihmisjoukkoa Raxissa ja siirryin jonoon Pinjan jälkeen. - Well, at least one would think so..
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 16, 2016 20:58:55 GMT 2
"Tuolla näyttäis just vapautuvan yks iso", huikkasin osoittaen isoa pöytää keskellä Raxia. "Mä en malta oottaa et pääsen vetämään vatsani täyteen jätskiä ja tääl on kaikist parasta ku sen saa valuttaa ite siihen tuuttiin."
|
|
|
Post by Ida on May 16, 2016 20:59:53 GMT 2
- Joojoo kyllä me sinne mahdutaan kun oikein sullotaan, kannustin ja odottelin edellä olevan äijän tilaavaan ruokansa. Muutaman minuutin kuluttua sain tehtyä oman ostokseni - 12,95€ ja sai syödä niin paljon kuin napa vetää! Lähdin kiiren vilkkaa kävelemään Aurelian hoksaamalle pöydälle varatakseni sen porukalle.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 16, 2016 21:04:12 GMT 2
Maksoin ruokani nopeasti kassalle ja kävin heittämässä tavarani suureen pöytään, joka juuri vapautui takanurkasta. - Voi ihanaa, annoin katseeni valua tarjolla olevien ruokien yllä. Nappasin heti lautasellisen salaattia by Pinja sekä pari kasvispizzapalaa. - Saanko taiteilla jollekin jälkkäriks jäätelön? En ite ottanu mut voin vakuuttaa olevani mestari? Melkein sain töitäkii jäätelökioskilta!
|
|
|
Post by Theo on May 16, 2016 21:05:50 GMT 2
Saavuimme raksiin ja vaikka paikka olikin täynnä porukkaa niin löysimme isommanpuoleisemmalle lössillemme pöydän. - Mä varaan sit paikan Aurelian vierestä, kitoos! huikkasin Idalle siirtyessäni noutopöytien ääreen lastaamaan lautastani täyteen reunoja myöten.
|
|
|
Post by Ida on May 16, 2016 21:09:36 GMT 2
- Ouukkei Theoliini, hihkaisin pojalle kun tämä ilmoitti istuvansa Aurelian vierelle. Katseeni lipui hiljalleen Jemiä päin, kun seurasin minne tämä istuisi, kenties viereeni? Siirsin katseeni lautaselleni, jolle olin juuri ladonnut salaattia ja pizzanpalasia. - Pinja vois tosiaan hommata sen jätskin mulle, huudahdin virnistäen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 16, 2016 21:09:55 GMT 2
- Hellittäkää noita lemmenromanssejanne! Tässähän tulee ihaan kateelliseks kun kaikki jätkät jakaantuu varatut - nörtit - ym. Mutta mä Iida teen sulle, muista jättää sille tilaa!
|
|
|
Post by Theo on May 16, 2016 21:12:20 GMT 2
Virnistin Pinjalle ilkikurisesti tämän käskiessä meitä hillitsemään romanssejamme. - Älä nyt kato kun oon iskeny katseeni tohon Aureliaan, totesin leikkimielisesti - vaikka se kyllä taisi olla osaksi tottakin. Kurvasin täpötäyden lautaseni kanssa pöydän ääreen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 16, 2016 21:17:19 GMT 2
Mun lautasellani komeili muutama pala pizzaa ja pari nakkia. Mä olin aina nälkänen, koska mun vatsa veti vaan pieniä annoksia kerrallaan. Theo istahti mun viereen ja puhui jotain siitä, kuinka se oli iskeny silmänsä muhun. "No se näky jo siel bailuissaki! Jäbä oli iha tuhannen tuubassa ja roikku mun kannoilla ku mikäkin koira", naurahdin leikkisästi. Mä olin tosi huono osottamaan mitään tunteita ketään kohtaan, vaikka kyllä mä pääni sisällä ajattelin, että Theo oli supersulonen ilmestys.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 16, 2016 21:18:07 GMT 2
- Olen huomannut. Ketä muita jätkiä tässä kaupungissa on? tuhahdin, mutta päätin olla vaipumatta epätoivoon, enhän mä etsimällä ketään löytäisi. Rakkaus tulee.. - Krhm, mitäs sanositte jos lähetään porukalla maastoileem joku kerta?
|
|
Jem
Tuttu kävijä
© Dom Biddulph
|
Post by Jem on May 16, 2016 21:19:58 GMT 2
Ruoan maksettuani ladoin lautasen täyteen salaattia ja ja pizzaa kukkuralleen ennenkuin suuntasin takanurkassa olevan pöydän luokse tasapainotellen pinossa keikkuvia pizzanpalasia. - What romance where, don't see any, virnistin Pinjalle istuessani alas Idan viereen.
|
|
|
Post by Theo on May 16, 2016 21:22:21 GMT 2
Koko poppoo alkoi olla pöydässä ja melkein kaikki alkoivat käydä käsiksi annoksiinsa. - Joo Pinja lähetä joskus porukal maastoon, tosi kiva idea. Ja hei Jem älä ny pilaa tätä moodi, sanoin virnistäen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 16, 2016 21:24:55 GMT 2
- Right beside you, virnistin Jemille takaisin ja kohottelin kulmiani tämän vieressä istuvalle Idalle. - Ja kyllä joku semmone kesäinen vauhdikas retki ilman satulaa olis ihan mahtava! Jos nyt ehtisin tutustuu siihen Tinttiin. Miten tässä näin kävi? Mä hengaan teidän kanssa kaupungilla, ja oon pari kertaa Tinttiä rapsutellut. Au, sydäntä särkee, pitää parantaa tapani pikapikaa!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 16, 2016 21:30:22 GMT 2
Yhtäkkiä mun puhelin pärisi ja soittaja oli - tittidititiiii - kukas muukaan, ku mun broidi Jake. Vastasin tälle ja se ilmotti pala kurkussa et missä ikinä olinkin, se tulis hakemaan mut samantien. Meijän mummo oli joutunu sairaalaan. "Sori tyypit, mun on ihan pakko lähtee. Mummo, siis se joka niitä pulliakin väsäs, on joutunu sairaalaan. Kaatunu pahasti ja silleen", änkytin itkusena kamojani pakaten, "nähään taas ja sori vielä kerran." Pinkasin kiireellä ulos Raxista pari kyyneltä matkalle pudottaen.
|
|
Jem
Tuttu kävijä
© Dom Biddulph
|
Post by Jem on May 16, 2016 21:31:33 GMT 2
Virnistin Pinjan kommentille, myönnetään että olin hidas ihminen varsinkin tunteisiin liittyen ja sarkastinen. - Ilman satulaa ois kyllä jees, vaikka I don't think that's what Smirky would say, naurahdin, hiljentyen nopeasti Aurelian lähtiessä vauhdilla Raxista.
|
|
|
Post by Theo on May 16, 2016 21:32:58 GMT 2
Aurelia joutui pinkomaan Raxista ulos itkua pidätellen ilmoittaen että mummonsa joutui sairaalaan. - Ei apua, pärjäile! huikkasin vielä tytön perään.
|
|