|
Post by Theo on May 15, 2016 22:28:53 GMT 2
- Nyt se jo uhkailee, alkaa mennä pelottavaks tällänen, totesin ja virnistin kurottuessani ottamaan toista pullaa, jota sitten aloin ahmimaan suurella ilolla.
|
|
|
Post by Ida on May 15, 2016 22:32:12 GMT 2
Virnistin itsekseni Theon lauseelle. Söin oman pullani ja harkitsin jo toisenkin ottamista. Ajattelin kuitenkin jättää satsaamisen väliin ja lähdin hakemaan Mortin satulaa. Häpeäksi kesken matkan vedin lipat suoraan kaikkien silmien eteen. En kyennyt siinä vaiheessa tekemään muuta kuin nauraa nolona kaatumiselleni.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 15, 2016 22:34:14 GMT 2
"Oho, sattuks sua?" kysyin kompuroivalta blondilta ja yritin kovasti olla räjähtämättä nauruun. Jos kaatuilija ois ollut kuka tahansa muu, olisin sen jo tehnytkin - mut enhän mä ny voinut hoitoponini omistajalle räkättää, ties mitä se ois mun pääni menoks keksiny.
|
|
Jem
Tuttu kävijä
© Dom Biddulph
|
Post by Jem on May 15, 2016 22:35:28 GMT 2
Puistin päätäni Theolle ja nostin satulan paikoilleen sen ollessa putsattu. "Hei, are you okay?" naurahdin Idan kaatumiselle ja tarjouduin auttamaan tämän ylös.
|
|
|
Post by Theo on May 15, 2016 22:36:02 GMT 2
Ida nousi pöydän äärestä aikeinaan lähteä jonnekkin, mutta tytön matka tyssäsi lyhyeen kun tämä kaatui keskelle satulahuoneen lattiaa. Hetken huoneessa vallitsi hiljaisuus ja kaikki kääntyivät katsomaan lattialla istuvaa tyttöä. Ida kuitenkin purskahti nauruun, joten tulkitsin tilanteen ei-niin-vakavaksi ja naurahdin itsekkin.
|
|
|
Post by Ida on May 15, 2016 22:46:06 GMT 2
Tunsin naamani helahtavan kirkkaan punaiseksi. Viimeistään siinä vaiheessa kun Jem tarjosi auttavaa kättään toivoin kuolevani siihen paikkaan. Miten noloa! Yritin saada uutta keskustelua aikaiseksi, jotta kaikki unohtaisivat oman kämmini. - Oon ihan okei ei satu! Ööhm onko niitä pullia vielä? kysäisin naama pokerina. Hyvä veto Iippa, et olisi typerämpää keskinyt, soimasin mielessäni.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 15, 2016 22:54:19 GMT 2
Mä en pystynyt enää pidättelemään nauruntyrskähdystä, kun Ida väänsi itsensä ylös Jemin avustuksella naama punaisena helottaen. "On on, tuu hakemaan vaan, jos kykenet", virnuilin. "Mun täytyy tuoda teille lisää mummon pöperöitä, ku näin hyvin menee kaupaks."
"Mut hei", sanoin ja nousin tuolilta, "mä taidan tästä lähteä kotiin päin. Näkyillään taas", jatkoin ja painelin ulos kohti tallipihaa. Siellä se Jake jo venailikin mua - tuohtuneena tietty kun en ollut tullut heti käskyn käytyä.
|
|
|
Post by Theo on May 15, 2016 22:57:52 GMT 2
Naurahdin Idalle tämän vaihtaessa keskustelunaihetta takaisin pulliin. Katsahdin satulahuineen seinällä olevaa kelloa, ja tajusin että kannattaisi varmaan alkaa lähtemään. - Muthei joo mä taidan täst huidella kotiinpäin, oli kiva tutustuu teihin. Moro! hyvästelin ja astuin ovesta ulos.
|
|
Jem
Tuttu kävijä
© Dom Biddulph
|
Post by Jem on May 15, 2016 22:57:54 GMT 2
Virnistin Idan kyselyille pullista ja tytön suunnattua muualle keräsin tavarani kasaan. "Mäki taidan tästä lähtee, huomenna töitä", selitin kaikille etsiessäni auton avaimet ja poistuessani satulahuoneesta. "See ya later!" huikkasin vielä ovelta.
|
|
|
Post by Ida on May 15, 2016 23:01:58 GMT 2
Porukkaa alkoi kaikota omille teilleen. Jos Jemkin lähtee, niin kyllä lähden minäkin, ajattelin. - Joo tota munkin tarttis lähtiä kotio kohti.. Näkyillään joskus toiste! Huudahahdin talliporukalle ja nappasin viimeisen pullani mukaan.
|
|