|
Post by allu on May 23, 2016 18:12:20 GMT 2
Heippa! Olen jo pidempään katsellut tallin menoa huolestuneena. Te tallilaisethan tiedätte, että mittaamme aina illalla aamuksi valmiiksi heinät karsinoiden eteen. Viime öinä heinät ovat vaihdelleet paikkoja. Muutama hoitaja on myös rohkeasti tullut kertomaan tyranni allulle hoitsunsa jonkin harjan/suojan kadonneen. Viimeisimpänä katosi Pandan martingaali. Myös yksityispuolelta on hävinnyt jotain; nimittäin luuta. Lisäksi hevosissa on ollut havaittavissa pientä levottomuutta.
Koska allulla on mennyt asian suhteen vähän pupu pöksyyn ja hän tietää, että talliporukassa on taitavia salapoliiseja, toivoo hän, että muutama rohkea ja uskalias astuisi esiin ja näyttäisi kykynsä vaateliaassa tehtävässä. Tarpeen mukaan tallille saa jäädä poikkeuksellisesti yöksi. Tämä juttu on ratkaistava!
Mikäli luulet sinussa olevan tätä ainesta, tai haluat päästä mukaan jännään seikkailuun, ilmoittaudu alla! Jokaisen ilmoittautuneen (29.6. ilmoittautuminen mennessä) tulee kirjoittaa tapahtumista tarina hoitsunsa päikkyyn. Kuka tai mikä on kaiken takana? Mitä on tapahtunut, miksi tavaroita katoilee? (Kuitenkin niin että kaikki päättyy meidän voitoksi ;D). Kaikki mukana olleet urhoolliset jutun ratkaisijat palkitaan mitalein (kuvake tulossa alle), sekä tietysti he saavat mainetta ja kunniaa!
|
|
|
Post by Ida on May 23, 2016 19:34:44 GMT 2
Minä ilmoittaudun mukaan!
|
|
|
Post by Theo on May 23, 2016 20:14:04 GMT 2
Theo the kummituksenmetsästäjä on messissä! :'D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 23, 2016 20:35:55 GMT 2
mukana (:
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 23, 2016 20:40:46 GMT 2
Pinja ilmottautuu!
|
|
Jem
Tuttu kävijä
© Dom Biddulph
|
Post by Jem on May 23, 2016 22:56:59 GMT 2
Jem mukana!
|
|
|
Post by allu on Aug 9, 2016 18:20:04 GMT 2
Kuka vielä kirjoittamassa tästä tarinaa? Ainoastaan Idalta olen tähän mennessä saanut pätkän.
|
|