|
Post by Ida on May 6, 2016 8:22:42 GMT 2
En muista missä törmäsin tällaiseen, mutta aloitetaampa täälläkin tämmöinen! :DD Elikkäst, tässä on ideana, että kirjoitetaan itsestään treffi-ilmoituksen joka tehdään seuraavien faktojen pohjalta:
- Etunimeksesi tulee sen laulajan nimi, kenestä et liiemmin välitä toisin sanoen kenestä et tykkää - Sukunimeksesi tulee ensimmäisen ihastuksesi sukunimi - Iäksesi tulee tämän hetkinen ikäsi + lemmikkiesi lukumäärä - Asuinpaikaksi kaupunki, jossa viimeksi vierailit - Ammatiksesi tulee ammatti, jota et missään nimessä haluaisi tehdä - Lemmikkien määräksi tulee se, mikä on puhelinnumerosi viimeinen kirjain - Silmiesi väri on tämänhetkisen paitasi väri (jos olet ilman paitaa, otat viimeisimmän paidan) - Hiusten väriksi verhojesi tämänhetkinen väri - Harrastukseksi laji, mitä et harrasta mutta haluaisit harrastaa - Lempiruoaksi viimeksi syömäsi ruoka
Ja tässäpä ilmoitukseni (grr ottakee yhteyttä XD):
"Heippa! Olen Jannika Laiho, 22 vuotta ja asun Liedossa. Ammatiltani olen teurastaja, ja minulla on neljä lemmikkiä. Silmieni väri on kauniin vaaleanpunainen ja hiukseni ovat väriltään harmaa-ruskea-sini -raidalliset. Olen hyvin urheilullinen ja harrastan jääkiekkoa, joten toivon että sinäkin olet kiinnostunut lätkästä! Lempiruokani on omena, joten olisi kiva jos sinäkin pitäisit omenoista niin voitaisiin syödä niitä yhdessä. :--)"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 6, 2016 17:30:14 GMT 2
Eikä, pakko tehdä tämä! XDXD
"Moikka! Olen Lauri Honkanen, 17-vuotias ja asustelen Jämsässä. Ammattini on metsästäjä ja kotoa minulta löytyy viisi lemmikkiä. Silmäni ovat väriltään kirkkaan pinkit ja hiukset vaalean rusehtavan harmaat. Harrastan kiipeilyä ja olisi hienoa, jos myös sinua kiinnostaisi kiipeily, tai et ainakaan pelkäisi korkeita paikkoja. Lempiruokani on kala ja uuniperunat, jota tykkään myös itse valmistaa!"
|
|