|
Post by allu on Apr 28, 2016 17:59:10 GMT 2
Heippa! Kuten moni on varmasti huomannut, on Hiisivuori ollut viimeiset, mitä siitä nyt on muutama viikko peräti kuukausi(?) epäaktiivinen. Itse en ole kuitenkaan Hiisivuorta unohtamassa, ehei, en sinne päinkään. Oma aktiivisuus vaan tuntuu menevän juuri teidän, kävijöiden, tallilaisten mukaan. Suunnitteilla olisi järjestää Hiisiksen porukalle vappubileet, ei mitään ihmeellistä, tuskin tulee edes omaa sivuaan siitä, mutta kuitenkin jotain Ja katsotaan kuikan moni on nyt horroksen jälkeen messissä! Eli siis, kuittaa alle viimeistään 8.5. mennessä, mikäli olet edelleen mukana!
|
|
Jem
Tuttu kävijä
© Dom Biddulph
|
Post by Jem on Apr 30, 2016 17:51:06 GMT 2
Mukana ollaan vieläkin!
|
|
|
Post by allu on May 5, 2016 9:24:16 GMT 2
Jem, hienoa! Muut?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 5, 2016 19:10:08 GMT 2
Mie olen vielä ehdottomasti mukana!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 7, 2016 16:29:39 GMT 2
Mukana!
|
|
|
Post by allu on May 9, 2016 15:47:20 GMT 2
Elsu ja Fanni, kiva Muut uusi päivämäärä ILMOITTAKAAN ITSESTÄNNE VIIMEISTÄÄN 22.05, MUUTEN TEIDÄT POISTETAAN!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 9, 2016 16:11:16 GMT 2
Moi! Olin täällä muutama kuukausi sitten hoitajana Samppa-nimellä, mutta innostus katosi ja sitten unohdinkin jo koko tallin. Nyt kun löysin tallin taas ja olen alkanut aktiiviseksi virtuaalimaailmassa, toivoisin voivani palata takaisin uudella hahmollani. Luultavasti lähettelen yksärihakemusta sitten, jos minut hyväksytään taas osaksi talliporukkaa (syvät pahoittelut katoamistempustani...) - Riley //huomasin, että yksäripaikat taitavat olla täynnä? noh, taidan sitten "joutua" tyytymään hoitajan pestiin
|
|
|
Post by allu on May 10, 2016 7:25:21 GMT 2
Moikka! Mahtavaa saada sut takaisin! Uusi hahmo toki tervetullut. Yksäripaikat tosiaan meillä tällä hetkellä täynnä, mutta jos joku kiva hoitsu löytyisi?
|
|
|
Post by allu on May 17, 2016 19:54:35 GMT 2
Mikael, Amanda ja Veera ilmoitelkaa itsestänne 21.05 mennessä muutoin teidät poistetaan tallipaikkanne viedään!
|
|