|
Post by allu on Sept 18, 2016 13:44:48 GMT 2
Ratsastuskouluoppilaaksi?Haluaisitko mukaan talliporukkaamme, mutta sinulla ei ole aikaa kirjoittaa kerran kuukaudessa? Eikö tavallinen hoitajatoiminta inspiroi?Voit liittyä hiisiksen tallilaiseksi myös ratsastustuntiasiakkaana. Tuntilaisena et sitoudu suorittamaan tuntia "vakiotuntilainen" nimestä huolimatta säännöllisesti, vaan voit kirjoittaa tuntisuorituksia juuri silloin, kun aikaa ja mielenkiintoa riittää! Vakkariasiakkaat voivat edetä ratsastuspisteiden mukaan tai ilman, aloitustasosi saat päättää itse! Lisäksi voit tallilaisena osallistua vain tallilaisille avoimeen Hiisiksen toimintaan, kerätä merkkejä ja vaikka osallistua tallilaisten roolipeleihin. Otamme kerrallaan max neljä vakkarituntilaista! Tällä hetkellä tuntilaisia 1/4 Liity tallilaiseksi ja vakkarituntilaiseksi alla olevalla lomaakkeella: Nimi: Hahmosi nimi mieluiten muodossa etunimi sukunimi Kuvaus: Vähintään parilla lauseella hahmosi luonteesta, ulkonäöstä, historiasta tähän voit kertoa oikeastaan kaiken tärkeän hahmostasi Ratsastuspisteet: Haluatko edetä ratsastuspisteillä vai ilman? Ratsastuskokemus ja -ryhmä: Ratsastusryhmä, josta aloitat kera hahmon entisen ratsastuskokemuksen. Huom! Jos aloitat alkeista, ei sinun tarvitse kertoa hahmosi ratsastuskokemuksesta. Miksi juuri Hiisis? Niin miksi juuri Hiisivuori? Emme ota toistaiseksi vakkarituntilaisia!
|
|
|
Post by Varpu on Sept 28, 2016 14:36:45 GMT 2
Nimi: Varpu Heinola Kuvaus: Varpu on ala-asteen viimeistä luokkaa käyvä, hieman ujo ja sisäänpäinvetäytynyt tyttö. Tämä johtuu ehkä siitä, että häntä on aiemmin kiusattu, tai siitä että tyttö on luonnostaan ujo, eikä tutustu niin helposti uusiin ihmisiin. Kun Varpuun tutustuu, hän on kyllä todella mukava ja luotettava. Varpulla on pitkät aivan tumman ruskeat hiukset, jotka on useimmiten letitetty yhdelle tai kahdelle letille. Aina tytön hymyillessä ilmestyy tämän toiselle poskelle kiva hymykuoppa. Varpun tapaan kuuluu myös hymyillä silmillä, tämän katseessa vain tuntuu olevan jotain erityistä. Tallilla Varpulla on yleensä aina samat beiget ratsastushousut ja saappaat, sekä sininen turvaliivi, jota hänen vanhempansa pakottavat häntä käyttämään. / teen paremman esittelyn myöhemmin "varpun kasvaessa" Ratsastuspisteet: ratsastuspisteillä Ratsastuskokemus ja -ryhmä: haluan aloittaa ihan alkeista, eli aiempaa ratsastuskokemusta ei ole.. Miksi juuri Hiisis? Niin miksi juuri Hiisivuori? Noh siihen on monta syytä: talli vain vaikutti niin kivalta ja porukka mukavalta, että halusin kovasti liittyä mukaan! Oma aika ei kuitenkaan riittänyt hoitamiseen, joten ajattelin hakea tuntilaiseksi. (Olen se Jenna, laitoin allulle viestiä..) Heippa Varpu ja tervetuloa Hiisiksen talliporukkaan! Taisinkin joo saada sinun viestisi - mukavaa, että päätit kuitenkin liittyä tuntilaiseksi! Jos aikaa jää joskus enemmän, olet toki tervetullut takaisin hoitajistoomme. Jos Jennan nimen muuttaminen onnistuu (jostain sieltä asetuksista) sun ei välttämättä tarvitse uudelleen rekisteröityä foorumille, mutta jos ei, joudut valitettavasti tekemään sen uudelleen.. Joka tapauksessa teen sulle nyt tuntilaisena kaapin, jonka jälkeen voit osallistua koska tahansa ensimmäiselle tunnille. Olet nyt siis siinä aloittelijoiden ryhmässä.
- allu
|
|
|
Post by Eveliina on Oct 5, 2016 20:04:48 GMT 2
Vieläkö vakkariryhmään pääsisi mukaan? (Täällä nimittäin toinen mahdollinen paluumuuttaja.. hoitelin aiemmin Tinttiä. Oon nyt säännöllisesti käynyt vierailemassa Hiisiksessä ja huomasin jo viime kuussa tämän tuntilaismahdollisuuden, jonka jälkeen mua onkin kutkuttanut pistäisinkö hakemusta. Kaiken tämän pohdiskelun ja jo pariin kertaan kun olen tämänkin viestin kirjoittanut, niin ajattelin, että ehkä olen tarpeeksi motivoitunut nyt pistämään itseni likoon tämän tuntilaisasian kanssa! ) Onko mitään rajaa, kuinka usein tuntisuorituksia/tarinoita täytyy vähintään kirjoittaa, vai kuinka kauan listoilla pystyy roikkumaan? Nimi: Eveliina Halsti Kuvaus: Olen 17-vuotias pirteä ja hyväntuulinen hevostyttö. Hevoskokemusta on kertynyt jo 7-vuotiaasta asti, ja eläinrakkaana ihmisenä minulla on jo pienestä asti tullut haaveiltua hevosenhoitajanurasta ja käytyä ihailemassa naapurin ravihevosia laitumella. Omaa hevosta en ole koskaan omistanut, mutta muutoin kokemusta löytyy niin ratsastustuntilaisena, vuokraajana kuin hoitajanakin. Minut tunnistaa vaaleanruskeista pitkistä hiuksista ja vilpittömästä hymystä. Perusluonteeltani olen ulospäinsuuntautunut, ystävällinen ja avulias, joten minulle onkin tallilla helppo nakittaa tehtäviä toistensa perään. Tunteelliseksikin minua on joskus kuvattu, mutta sen suhteen en myönnä mitään. Ratsastuspisteet: Ratsastuspisteillä! Ratsastuskokemus ja -ryhmä: Olen ratsastanut jo melko kauan ja kokemusta löytyy jos jonkinlaisista hevosista ja myös onnistumisista sekä epäonnistumisista! Olen kisannut pieniä kilpailuita helpon B:n ja 80cm tasolla. Yläasteen aikana innostus ratsastukseen kuitenkin lopahti, mutta nykyisin kiinnostus hevosia kohtaan on taas nousussa. Haluaisin siis aloittaa helpoilta tunneilta näin alkuun, jotta myös kehittymisen varaa jää! Miksi juuri Hiisis? Hiisis on edelleen yksi ratsastuskoulusuosikeistani, sillä se on aktiivinen ja ylläpito pitkäjänteistä, eikä tarvitse pelätä toiminnan lopahtavan heti alkuunsa. Vakiotunnit tulivat loistavaan ajankohtaan ja nyt kun tarinointi-intoa taas olisi, kokeilisin mielelläni miltä rennommassa, tuntilaisen roolissa tuntuu Moikka Eveliina, olet erittäin lämpimästi tervetullut lisä hiisiksen talliporukkaan! Ehdottomasti mukaan tunneille vielä mahtuu! Mukavaa, että löysit tiesi takaisin Hiisiksen riveihin Tuntilaisten aktiivisuudelle en ole asettanut mitään selkeää rajaa, kyllä listoilla pääsee ainakin sellaisen puolisen vuotta roikkumaan ilman tarinan kirjoitusta! Eri asia on tietysti se, jos on muuten aktiivisena foorumilla, osallistuu tapahtumiin tms. kunhan jotenkin vierailee hiisiksessä sen puolen vuoden aikana, niin ei kyllä erottamisen pelkoa ole! Rekisteröidyitkin jo foorumille, hyvä. Sanoit haluavasi aloittaa helpoilta tunneilta niin mistä ryhmästä (koulu, esteet vai yleispainotteinen?) Teen sulle lokeron tämän päivän aikana, vähän myöhemmin!
- allu
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 22, 2016 21:09:23 GMT 2
Nimi: Elias Liekoinen Kuvaus: Olen 22-vuotias nuori heppapoika, jonka ratsastajanura oli vähällä tyssätä yläasteella kiusaamisen vuoksi. Koulujen loputtua sain kuitenkin kerättyä tarpeeksi rohkeutta osallistuakseni uudelleen ratsastustunneille ja tässä sitä ollaan, täydellisen hurahtaneena kauramopoihin. Luonteeltani olen melko ujo enkä saa aina suutani auki, vaikka haluaisinkin tutustua mielelläni uusiin ihmisiin. Kun jännitys helpottaa alkaa minultakin lentää juttua. Olen ystävällinen ja mukava, enkä mielelläni sano pahaa sanaa kenestäkään. Vältän myös viimeiseen asti sanaharkkaa ja muuta tappelua. Hevosia käsittelen määrätietoisesti ja pyrin ratsastaessa viemään apuni läpi selvästi. Aina se ei kuitenkaan ole yhtä helposti sanottu kuin tehty. Ratsastuspisteet: Haluaisin edetä ratsastuspisteillä. Ratsastuskokemus ja -ryhmä: Voisin aloittaa ainakin aluksi helpoilta tunneilta, sillä hyvä hevosen hallinta ja perusratsastushan on kaiken pohja. Jos mahdollista, niin kävisin mieluusti koulu- ja estetunneilla. Jos ei, niin sitten pelkästään koulutunneilla. Hevosharrastus minulla alkoi jo kuusivuotiaana talutustunneilta, mutta kovin korkealle en vielä ainakaan ole edennyt, eikä pitkä tauko ole ainakaan edesauttanut asiaa. Hitaasti kuitenkin hyvä tulee. Miksi juuri Hiisis? Hiisikseen päädyinkin aivan sattumalta, ja mielenkiintoni herätti juurikin se, että täällä voi valita hoitajatoiminnan sijaan pelkät ratsastustunnit. Vain harvoilla talleilla on tämä mahdollisuus, enkä itse ole valmis sitoutumaan tällä hetkellä hevosen hoitajaksi. Tervetuloa mukaan Hiisiksen porukkaan! Mahtavaa, että löysit meille, pitkän mietiskelyn jälkeen otettiin meille tälläinen speciaali mahdollisuus joka mahdollistaa mukaan porukkaan kuulumisen, vaikkei aikaa tai mahdollisuutta sitoutua niin olisikaan! Tosin nyt on tarkoitus uudistaa vähän Hiisivuorta, jossa kenties samalla tulee jotain uudistusta tuntitoimintaan! Siispä kannattaa pysyä lähiaikoina tarkkaavaisena! Katsotaan nyt muutos kerrallaan, ei mitään liian suuria harppauksia! Tosiaan olitkin jo rekisteröitynyt foorumille - hyvä! Teen sulle seuraavaksi kaapin. Sanoit, että haluaisit sekä koulu, että estetunneille, joten miten olisivat yleistunnit? Yleistunneilla mennään sekä koulua, että esteitä, niin että noin joka kolmas kerta on esteitä ja kaksi kertaa välissä sileällä. Toki voit tulla myös sekä koulu, että estetunneille!
- allu
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 25, 2016 23:08:53 GMT 2
No joo, yleistunnit voisi olla ihan hyviä! (: Saako satunnaisesti muuten osallistua esim. noille helpoille koulu- ja estetunneille, vaikka vakkarina ratsastaisikin yleisryhmässä? Jos vaikka haluaa useamman kerran viikossa. Entä onko väliä minä päivänä oikeasti tuntikertomuksen postaa, vaikka tunti olisi torstaina? Tämä onnistuu! Eli voit ratsastaa silloin tällöin myös koulu- ja estetunneilla, kunhan ne ovat saman tasoisia (helppo, *). Ja tosiaan, koska kyseessä on virtuaalitalli, ei sillä ole mitään väliä, minä päivänä kirjoitat torstaista tuntikertomuksen
- allu
|
|