Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 10, 2016 15:34:22 GMT 2
Mun heppailu on tällä hetkellä vaan virtuaalista, ei vaan oo aikaa/jaksamusta eikä kyllä sen puoleen talliakaan :''D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 10, 2016 15:36:33 GMT 2
Minä ratsastan jossain pk seudun ratsastuskoululla, täällä ainakin tuntuu niitä olevan.. Mutta kallista on ku mikä :/
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 10, 2016 18:34:59 GMT 2
Noh, mulla on ''Ylläpitoheppa'' puolen tunnin ajomatkan päässä. En oikeestaan kerkee ratsimaan sillä kun n.1krt vko tälleen talvella, muta kesällä meijän mökki on ihan kävelymatkan päässä tallilta ni sit tietty useammin.. Ja ruunaa käy mun kaveri kanssa ratsastamassa ja tallin omistaa mun sukulainen joten ... sekavaa..
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 10, 2016 21:16:25 GMT 2
Omaa pollea liikutan ainakun itse jaksan Millasia heppoja teillä on/millasilla ratsastatte?jos haluutte tietää nii voin tosta omasta kertoo lisää
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 12, 2016 16:23:18 GMT 2
No aika paljonkin vaihtelee, kun tosiaan tunneilla ratsastelen. Eikös sulla ollut joku lämppäri? Kukas sen sitten liikuttaa jos et jaksa :DD
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 13, 2016 22:09:20 GMT 2
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 15, 2016 16:24:51 GMT 2
Mikael, vähän kiva Mulla ei ole mitään tekstin tynkää tms. muualla kun täällä. Olis tosin ihan hauska kirjoitella, jos löytyis jostain välistä aikaa..
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2016 8:27:15 GMT 2
Meillä oli niin mahtava leiri ja porukka kaiken kaikkiaan, melkein pääsee tälleen virtuaalisestikin leiritasolle, katsotaan pääsenkö ens kesänä IRL leirille, mutta ainakin Hiisivuoren leirikesään osallistumassa. Odotellen kesää.. :DD
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 19, 2016 19:36:19 GMT 2
Herran jestas kun täällä on aktiivista :'D Tullut hirveesti uusia tallilaisia, tervetuloo kaikille :3
|
|
|
Post by Theo on May 22, 2016 11:06:44 GMT 2
Kiitos ainakin tämä uuden tallilaisen puolesta. c:
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 8, 2016 11:00:06 GMT 2
Ajattelin nyt alkaa vähän aktiivisemmaks. mut ihana tää Hiisiksen uus foorumin ulkka <3 Toivottelen tässä samalla kaikille hyvää kesälomaa, keillä se on jo alkanut (:
|
|
|
Post by allu on Jun 9, 2016 9:11:57 GMT 2
Kiitos (ja kiitos kaikille, joilta tästä kehuja olen saanut). Huomatkaahan, ettei ulkka ole minun tekemäni Asennus kyllä tuotti päänvaivaa sitäkin enemmän..! Ja nuo vasemmalla olevat palkit pitäisi vielä jotenkin jaksaa täytellä, onko ideoita mitä niihin laittaisin?
|
|