Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 26, 2016 21:14:16 GMT 2
Nauroin pojan kuvitteluille ja nappasin avonaisesta paalista nopeasti paksun siivun heinää aseeksi tuon alkaessa uhkaavasti lähestyä minua..
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 26, 2016 21:19:38 GMT 2
Mikael nappasi heinät tytön käsistä ja lausahti hieman naureskellen. ''Eikös meidän pitänyt jakaa nää heinät senkin pöhkö, eikä ruveta leikkimään ruualla'' Poika viittasi Velmuun joka yritti hamuilla heiniä nuorison sylistä. Mikael katsoi ponia hetken aikaa mutta yhtäkkiä heitti siivun päin tyttöä ja näki kuinka kaikki heinä levisi tuon vaatteille.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 26, 2016 21:28:14 GMT 2
Tuohtuneena pojan heitosta kaappasin maasta ison sylillisen heinää ja suojaiduin sitten nopeasti Velmun karsinaan vieden kärsimättömälle ruunalle samalla iltapalaa. Hevoset, joilla ateriaa ei vielä ollut, liikehtivät karsinoissaan hieman hermostuneesti ja pohdin milliaisa olisi nähdä allun tai Juulian ilme, jos nämä sattuisivat eksymään keskelle heinäsotaa.. / nyt täytyy lähteä..
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2016 18:33:45 GMT 2
Fannin hävitessä Mikael jakoi loput heinät kärryistä ja totesi, että niitä pitäisi hakea vielä kärryllinen lisää. ''Lähetäänkö hakemaan toinen kuorma?' Poika kysyi kuin todeten ja lähti työntämään kottikärryjä kohti heinävarastoa.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2016 19:53:29 GMT 2
Mikaelin lähtiessä kohti heinälatoa, tulin viimein ulos Velmun karsinasta. En tohtinut häiritä ruunan ruokarauhaa sen enempää, sitä paitsi välimme eivät olleet vielä sujut. - Meidän välit ei ole vielä tasan, vinkkaisin poikaa tönäisten tätä kädellä hellästi ja katsoen samalla salaperäisesti hymyillen suoraan tuon kirkaan sinisiin silmiin.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2016 20:31:09 GMT 2
''Ai mitä, vihjaatko jotain?'' Poika sanoi virnistäen ja kääntyi nostamaan paalia kärryihin. Hänellä olisi jälleen suunnitelma tytön varalle, jos tämä yrittäisi jotain.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2016 21:08:28 GMT 2
- No mitäs muutakaan, tuhahdin virnistäen pojan selälle, joka kääntyi nostamaan heinäpaalia, mutta päätin lopulta antaa asian olla, sillä en kuitenkaan saisi tuosta mitään irti..
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2016 21:32:24 GMT 2
"Pitääkö mun hoitaa nää paalit ihan yksin?" Mikael huikkasi selkänsä taakse jossa tyttö vielä seisoi. Hän pyyhkäisi silmilleen valantaneen hiustupsun pois korvan taakse ja nosti loputkin paalit kyytiin.
|
|
|
Post by allu on Jan 31, 2016 13:48:24 GMT 2
- Onko heinät jo jaeltu? saavuin talliin kopistellen lumisia kenkiäni ja huhuillen hoitajia, jotka olin jättänyt jakamaan heiniä. Olin unohtanut luurini satulahuoneen pöydälle (perus minä ), joten jouduin tulemaan vielä hakemaan sitä, noh samallahan siinä suorittaisi ilta tarkastukset..
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 31, 2016 17:55:09 GMT 2
- Ai ei sulla riitä voimia pariin hassuun paaliin, kiusoittelin Mikaelia, joka valitteli avuntarpeesti, mutta tartuin sitten täyteen lastattuihin heinäkärryihin rupesin lykkäämään niitä tallinpuolille josta kuului jotain huuteluja. Ilmeisesti allu tai Juulia oli tullut takaisin.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 31, 2016 18:58:44 GMT 2
''No riittää riittää, näyttää vaan niin hassulta kun yrität niitä työnnellä eteenpäin.'' Mikael sanoi naureskellen ja asteli tytön perässä kuin varmistaen että heinät löytäisivät oikeaan määränpäähänsä. Mikael ojensi kätensä ja nappasi tytön takapuolessa roikkuvan heinän käteensä.
/xd
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 31, 2016 19:07:09 GMT 2
- MITÄS ihmettä sä oikein teet? tiukkasin Miksua huitaisten tätä leikkimielisesti kämmenellä, mutta menettäen samalla lastista tasapainon, niin että koko lastillinen paaleja löytyi pian pitkin poikin tallin lattiaa, kauimmaisin paali suunnilleen Velmun karsinalla asti.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 31, 2016 19:53:44 GMT 2
''Katso nyt mitä sä teit.'' Mikael nauroi ja osoitti tallin lattialla lojuvia heinäpaaleja. ''Mä arvelinkin ettei tää voi päätyä hyvin.'' Hän sanoi kuitenkin jo ystävällisempään sävyyn. Miksu laittoi kädessään olevan heinänkorren suuhunsa ja vihellellen jatkoi heinien jakamista lopuille hevosille.
|
|
|
Post by allu on Feb 1, 2016 10:59:49 GMT 2
Olin kerennyt jo satulahuoneeseen asti, kun käytävältä kuului yllättävää kolinaa. Jonka houkuttelemana tulin tietysti ihmettelemään mitä siellä tapahtuu, sillä luulin Fannin ja Mikaelin jakavan hevosille heiniä. Juuri parahiksi avatessani oven lensi aivan jalkojen juureen yksi paali. Muuten paaleja oli ympäri käytävää ja heinää oli sekä irtonaisena, että toistaiseksi vielä säilyneinä paaleina. Mikael oli alkanut jo jaella heiniä. - Pitääkö sitä aina kaikki yksin hoitaa, ellei halua saada käytävää näyttämään viime vuosisadan sodassa pommitetulta? Tuhahdin nuorille, joista ei aina tiennyt, kumpi oli tilanteen takana, mutta kysyin sitten, - Tuletteko kahville heinien jälkeen jos keitän? Käytävältä ei saa sitten muuten löytyä yhtäkään heinänkortta! // sorry, tuli vähän pitkä
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 2, 2016 19:12:00 GMT 2
Uusi peli?
|
|
|
Post by allu on Feb 2, 2016 19:30:38 GMT 2
Jees, lukottelen tämän, joku kuka haluaakin voi luoda uuden